vrijdag 18 september 2015

Terugblik Zomerse Poncho

 
 
Plume als webwinkel bestaat inmiddels een jaar!


Tijd voor een terugblik: De Zomerse Poncho


 
 
 
 
 
Het is al weer een hele tijd geleden dat ik deze poncho ontwierp. En eigenlijk is het met deze poncho begonnen. Het is het eerste patroon dat ik uitwerkte voor de webshop. Inmiddels voldoet het uitgewerkte haakpatroon al helemaal niet meer aan mijn huidige 'standaard'. Want oh, wat heb ik veel geleerd. Maar ik ben er trots op dat ik dit mocht maken. En trots dat er zo veel animo voor het patroon was en eigenlijk nog steeds is. Want het patroon wordt nog steeds besteld.
 
Mijn buurvrouw wilde voor mij met de poncho op de foto en dat deed ze met verve. Erg leuk.
 
 
 
 
Ik vond het heerlijk om aan de poncho te werken en was zelf vooral erg blij met hoe de kleuren samen uitkwamen. Ik vond het ook erg leuk hoe de steek uitpakte met de vierkantjes. Ik heb er niet eerder over geschreven, maar de inspiratie voor de steek kwam van het beeld van flatgebouwen/wolkenkrabbers. Allemaal -als het ware- gestapelde raampjes vond ik als beeld mooi voor dit ontwerp.
 
 
 
 
 
 
 
Ook was het de eerste keer dat ik in met testers in contact kwam, wat ik een hele ervaring vond. En na hun goedkeuring kwam het patroon in de shop. Het haakpatroon is nog steeds verkrijgbaar. En ja misschien niet volgens de standaard die ik nu aanhoud, maar nog steeds goed te volgen voor hakers met een klein beetje ervaring.
 
 
 
Om het haakpatroon in de shop te bekijken, klik hier.
 
 
 
En natuurlijk een enorm dankjewel voor iedereen die 'blijven hangen' bij Plume :D. Bedankt allemaal!
 
 
 
 
Groetjes, Veronique
 
 
 
 
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten