donderdag 17 september 2015

Mini-Plumepakket

 
 
 
Een poosje geleden vroeg Renske, van Renske Creatief, aan mij of ik misschien bij wilde dragen aan de goodiebag voor de haakmeet die zij in samenwerking met anderen organiseert.
 
Het duurde even voor ik wat bedacht had, want als ik iets bijdraag wil ik dat het bij Plume past. En wat biedt Plume vooral? Patronen, pakketten en garens. Een manier om anderen te inspireren en motiveren tot zelf maken.
 
 
En dit werd het....
 
Een Mini-Plumepakket.
 
 
 
 
 
De onderzetters in alle kleuren die ik eerder maakte leken me bij uitstek geschikt voor een klein pakketje als onderdeel van een goodiebag. Natuurlijk wilde ik ook meteen bedenken hoe het Mini-Plumepakket een aanvulling voor de webshop kan zijn. Alle mogelijkheden werden bekeken en dit is het geworden. Voor de goodiebag is de uitvoering iets anders dan de uitvoering voor de webshop. Hier zie je de 'goodiebag-uitvoering'.
 
 
 
Zo liep ik met een selectie Rio katoen (Lammy Yarns) uit de voorraad naar mijn werkplek. Meteen werd ik blij van het kleurenplaatje en had er zin in om aan de slag te gaan met deze vrolijke draadjes.
 
 
 
 
 
Met de wolmolen maakte ik er kleine bolletjes van. Elk bolletje is voldoende voor twee onderzetters. Dus drie kleine bolletjes bij elkaar levert 6 gekleurde onderzetters op. Het was even stoeien met het combineren van de kleuren, maar dat was zeker geen straf. Eerder een creatief luxe-gevoel. ;-)
 
 
 
 
 
 
Ik werd zo happy van het kleurtjes combineren dat ik meteen een paar sfeerfoto's maakte. Hier word je toch blij van...? Ik wel in ieder geval.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
En toen volgde het inpakken. Om in de stijl van de Plumepakketten te blijven pakte ik de Mini-pakketjes in met bruin pakpapier, een kleurtje erop met washitape en een kaartje eraan van Plume.
 
Ik begon met de kaartjes. Ik schreef ze met de hand...
 
 
 
 
...en ik knipte heeeel veeeel draadjes voor aan de kaartjes.
 
 
 
 
 
Elk pakketje werd ingepakt in Plumestijl.
 
Een compleet Mini-Plumepakket voor onderzetters in alle kleuren bevat:
- 3 kleuren Rio katoen, elk van ongeveer 16g
- het haakpatroon voor de onderzetters
Eigenlijk precies wat je op de eerste foto bovenaan dit bericht ziet, is wat er in dit kleine pakketje zit.
 
 
 
 
 
En klaar maken voor verzending.
 
 



 
Inmiddels is het vrachtje aangekomen bij Renske en ik weet zeker dat elk pakketje straks goed terecht komt bij een nieuwe eigenaar die er wel raad mee weet. ;-)
Welke kleuren er in elk pakketje zitten is een verrassing.
 
 
Wanneer het Mini-Plumepakket voor de webshop klaar is zal ik er een nieuw bericht over schrijven.
 
 
 
Bedankt voor het lezen. :-)
 
Veronique
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten