dinsdag 13 maart 2018

Haakpatroon Paaseihangers klaar!


Eindelijk!

Het haakpatroon van de Paaseihangers is klaar en staat in de webshop






Toen ik begon aan dit patroon had ik behoefte aan vrolijke kleurtjes en een projectje dat snel af is. Ik wilde snel dat warme vrolijke lentegevoel in mijn huis. Dat is gelukt met deze paaseihangers.

Het is een snel patroontje dat je kunt gebruiken om restjes wol op te maken. Maar je kunt natuurlijk ook een paar nieuwe bollen aanbreken. Ik gebruikte Softfun en Softfun denim in 6 kleuren. Haak de hangers in de kleuren die je leuk vindt en maak er zo veel je wilt. 






Hier thuis hangen ze in de kersenbloesemtakken. Heel fijn om met dit wisselvallige weer de zon in huis te halen. 
Wat een blije eitjes!








Heb je interesse in het haakpatroon? 

Je kunt het hier bestellen. 









Liefs, 
Veronique


                



Geen opmerkingen:

Een reactie posten