maandag 27 juli 2015

Voor het eerst...

Vandaag is het zo ver. Voor het eerst schrijf ik een bericht op mijn eigen blog.

Na lang uitstellen heb ik besloten een echte blog te starten. Voorheen schreef ik alleen op facebook over mijn haakprojecten, wol en webshop. Maar daar raken alle berichten en foto's verloren op de tijdlijn. Het is dus tijd voor een nieuwe plek om te inspireren en geïnspireerd te raken als het gaat om creëren. Overigens blijft de facebook pagina gewoon in de lucht zoals het was. 

Ik besluit hierbij meteen om ook in het engels te schrijven (eens kijken hoe lang ik dat volhoud ;-)).

Alvast bedankt aan iedereen die de moeite neemt om dit bericht te lezen. Op naar een mooie creatieve ontdekkingsreis in blogland!



Today is the day. For the first time I write a post on my own blog.

After a long time I decided to start a real blog. Previously I only wrote on Facebook about my crochet projects, yarn and webshop. But there all the messages and pictures get lost in the timeline. It is therefore time for a new place to inspire and to be inspired when it comes to creating. Anyhow the facebook page will remain as it is.

I hereby decide to write in English as well (I'm curious how long I will keep it up ;-)).

Thanks to everyone who takes the trouble to read this post. Let's get started on a creative exploration in blogland!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten