vrijdag 9 maart 2018

Lenteproject af!


Onlangs liet ik jullie een sneakpreview zien van mijn lente-project. Toen ik er aan begon had ik zo'n zin in zonnig lenteweer. Daar zat ik echt op te wachten en ik besloot alvast de lente naar binnen te halen met een paar vrolijke kleurtjes Softfun garen waar ik nog restjes van had liggen.

Hier wordt je toch meteen blij van?







Het is een makkelijk onderweg-projectje en ik besloot het op verschillende momenten mee te nemen terwijl ik moest wachten. Hier bijvoorbeeld bij een bekende hamburgerketen onder het genot van een cappuccino. Dat is fijn aan die kleine handzame projectjes. Je neemt het overal  mee naar toe.






En thuis op de bank ging ik natuurlijk ook nog even lekker door. 

Al een idee wat het voor moet stellen?






Mijn stapeltje groeide gestaag en eigenlijk was ik in 2 dagen klaar. Ik heb er maar een paar uurtjes aan gehaakt. 

En zie hier het resultaat! Paaseihangers om in de Paastaken te hangen. 






Ik wordt helemaal gelukkig van de vrolijkheid van deze eitjes.
Hieronder hangen ze in de kersenbloesemtakken. Daar vind ik ze ook heel vrolijk in. Echt blije eieren!







Het patroon uitwerken en een stap-voor-stap tutorial maken kostte me meer tijd dan het maken van de hangers. Vooral ook omdat alle foto's op mijn gecrashte laptop stonden. Niet alleen de foto's voor dit patroon, maar van nog veel meer. Dat was dus anderhalve week dikke stress voor mij. Wat was ik opgelucht toen ik bericht kreeg dat het gelukt was om een backup te maken. De laptop heb ik nog niet terug. Daar moet ik nog even op wachten. 

Op dit moment wordt het haakpatroon getest en aangepast en is binnenkort verkrijgbaar in de webshop. Nog heel even geduld dus. 



Liefs, 
Veronique




Geen opmerkingen:

Een reactie posten