zondag 18 februari 2018

Weekend

Ik weet het. Het is weekend, maar ik ben toch nog even aan het werk gegaan. Mijn vriend is dit hele weekend aan het werken in de tuin. Daar moet nog een heleboel aan gebeuren, maar ik kan er niet echt bij helpen. Gelukkig is het wel zonnig weer en ondanks dat het koud is, maakt dat zonnetje toch veel goed vind ik. Anyway, behalve af en toe koffie en een vers gebakken koekje brengen kan ik niet erg behulpzaam zijn. Maar gelukkig heeft hij ook wat hulp van een vriend en van de buurman. 


Verder zijn er dit weekend ook geen kinderen hier. Gisterochtend waren er nog drie hier plus een logee. Uiteindelijk zijn ze gisterochtend allemaal naar hun andere huis verkast. Dus... stil in huis en ik besloot er maar nuttig gebruik van te maken. 

Ik kroop eerst maar eens achter de computer om de webshop bij te werken. Ik verwacht komende week nieuw garen binnen te krijgen en die wilde ik alvast ingevoerd hebben. Ik zit met smart op dit nieuwe garen te wachten, want ik wil er zo graag iets moois mee maken. Ik heb al een ontwerp in mijn gedachten dat popelt om tot uitvoering te worden gebracht. Welk garen het is laat ik jullie later weten.



Ook ben ik lekker verder gaan experimenteren met de rand voor mijn reliĆ«fkussen. Het schiet al aardig op en ik maak in de tussentijd foto's om later het patroon mee af te maken. 

Verder geniet ik van de bloemen die ik deze week in huis heb neer gezet. Aangezien het buiten nog koud is en er nog niet echt iets bloeit haal ik graag de lente naar binnen. 


Ik word echt gelukkig van die zachte kleurtjes. Dat lila, het paarse van de distels en de groene stelen vind ik supermooi bij elkaar. Ik krijg meteen zin om met kleurtjes te experimenteren voor een haakprojectje. Maar eerst maar eens al die andere dingen afmaken die ik heb liggen. 

Er waren bij het snijden een paar losse bloemen en distels afgevallen. Die heb ik tot een schattig klein bosje bij elkaar gebonden.


Nu eerst nog maar eens even in de tuin kijken hoe het er voor staat. 



Liefs, 
Veronique



Geen opmerkingen:

Een reactie posten